Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 18. května 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice
interní auditor / interní auditorka
v odboru Kancelář ředitele Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 2018)
Sjednaný druh práce: interní auditor / interní auditorka
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 12, struktura platu: základní plat
ve 12. PT (27.250 Kč až 40.120 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
20.060 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
Stručná náplň práce
- komplexní zajišťování auditů finančních, auditů systémů a výkonů v rámci Magistrátu hl. města
- zajišťování interního auditu v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
- sestavování návrhů střednědobých a ročních plánů interního auditu
- koordinace činností souvisejících s organizací a zajišťováním interního auditu
- zajišťování a koordinace koncepčních prací směřujících k vyhledávání a rozpoznávání rizik včetně
- organizování a koordinace ověřování finančních, účetních a jiných údajů a operací souvisejících
s rozpočtovými prostředky, včetně prostředků poskytovaných z fondů EU a majetkem hl. m. Prahy
a hospodaření s nimi
- organizování a koordinace ověřování systému nastavení řídících a kontrolních mechanismů
- zpracování dokumentace o průběhu a výsledcích ověřování finančních, účetních a jiných údajů a
- zabezpečování komplexní analýzy poznatků z prováděných prací.
- posuzování a vyhodnocování funkčnosti vnitřního kontrolního systému Magistrátu hlavního města
- ověřování nastavení řídící kontroly na všech úrovních
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá
český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2
Požadované vzdělání
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
Další požadavky
- znalost auditní činnosti a mezinárodních standardů pro výkon auditu
- rámcová znalost legislativy ČR, především oblast finanční kontroly, rozpočtových pravidel,
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých zákonů
- znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, v platném znění
- znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce
- znalost práce na PC (MS Office, Internet)
Osobnostní předpoklady
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- samostatnost, přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup
Nabízíme
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
- možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života
- možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na
našich kariérních stránkách.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis.
(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:
1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději dne 5. června 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29,
111 21 Praha 1.
Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
interní auditor/interní auditorka/2018/RED/VR99/23/K
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení- interní
auditor/interní auditorka/2018/RED/VR99/23/K.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.
Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy